vineri, 8 aprilie 2011

1 Aprilie...multi ani in urma...

Da,stiu,a trecut 1 Aprilie.Cu toate astea,stateam si ma gandeam care ar fi cea mai mare  pacaleala pe care am dat-o.Mi-a venit in minte un 1 Aprilie...cred ca eram prin clasa a 8-a.Se intampla intr-o discoteca.Era un eveniment scolar,printre care miss si mister.Eu fiind mai baietoasa din fire,am zis ca nu ar fi rau sa particip si eu...la mister!Asa am si facut!Eu eram deja imbracata in baiat(salopeta de blugi,adidasi si o camasa).Nu mi-a luat mult si am convins inca o fata sa mi se alature.Aceasta a imprumutat haine de baiat de la un coleg iar eu doar o sapca.Toate bune si frumoase ,pana cand...fiecare baiat a trebuit sa cante ceva.UPS!Dar unul dintre baieti a avut o idee care avea sa ne scape;)).A zis sa cante toti baietii o melodie in grup.Si toti baietii au facut un cerc ,s-au luat de gat si au inceput sa recite B.u.g. Mafia.Hop si noi!Am sarit de gatul lor si am "balmajit "si noi ceva pe-acolo.Oricum nu ne auzeam:P.Trecuseram cu bine peste aceasta proba,dar...alta!Proba barbateasca!Fiecare baiat trebuia sa faca flotari,parca 10.Iar UPS!Am vorbit cu o "pila" si le-a zis organizatorilor ca, "Cristi",adica eu:P,are probleme cardiace si va face in loc de flotari,genuflexiuni:))).In fine,pana la urma am fost "demascata",colega fusese eliminata mai inainte,dar toti au ras ...doar era 1 APRILIE!Ce vremuri...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu